مسوولیت های اجتماعی

شرکت آوات بعد از کسب جایگاه ویژه در بازار Portable Devices، مجموعه فعالیت هایی را با پیام "مسئولیت های اجتماعی یادمان باشد" آغاز نمود. هدف آوات از این فعالیت ها عمل به مسئولیت های اجتماعی خویش و ترغیب دیگران به مشارکت در این مهم می باشد. آوات تا کنون از موسسات خیریه متعددی همچون، موسسه خیریه بهنام دهشپور، موسسه خیره زنجیره امید و موسسه خیره رعد در مقاطع زمانی مختلف حمایت نموده است.

حمایت معنوی از موسسه خیریه مهربانه

هم اکنون شرکت آوات حامی موسسه خیریه مهربانه است. مهربانه نخستين سرویس تامین سرمایه جمعی در ايران است كه هدف این سرویس حمايت از موسسات خيريه رسمي با جمع‌آوری مبالغ مورد نیاز آنهاست. اين سیستم تامین سرمایه جمعی به گونه ايست که پروژه‌ای از سوی یک موسسه خیریه به مهربانه معرفی می‌شود و برای تامین سرمایه مورد نیاز این پروژه، زمان و مبلغ مشخصی، تعیین می‌شود. مهربانه هیچ محدودیتی در تعریف پروژه‌ها ندارد اما هر پروژه باید دقیقا در زمان مشخص شده مبلغ مورد نیاز را تامین کند. اگر در این مدت زمان، پول مورد نیاز جمع‌آوری شود، پروژه موفق اعلام شده و مبلغ به موسسه خیریه پرداخت می‌شود. اما اگر در این مدت زمان معین، هدف پروژه تكميل نشود پروژه ناموفق اعلام شده و مبالغ حمایتی واریز شده، به حساب حامیان برگردانده می‌شود. این روش همه یا هیچ نام دارد که یکی از کاراترین مدل‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در فضاهای آنلاین و از اصلی‌ترین سیاست‌های مهربانه است.
مهربانه در طي ١ سال و نيم فعاليت خود موفق به كسب ٣ جايزه شد. اين جوايز براي برترين طرح مسئوليت اجتماعي شركت ها، برترين سايت سرويس آنلاين در جشنواره وب و موبايل ٩٣، برگزيده نوآوري در خدمات به مناطق محروم در جشنواره فاوا ٩٤ بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این موسسه به آدرس www.mehrabane.ir  مراجعه نمایند.

 

 

NIke Dunk SB Lowbridgemedia | Nike Air Force 1 for Women & Men - Buy Online - Fitforhealth